poniedziałek, 14 maja 2012

Zaczynam

Prowadzę właściwie już 2 blogi, każdy inny, nie lubię mieszać tematów. Główny, najbardziej przeze mnie lubiany, to blog artystyczny, moja pasja. To prezentacja moich prac w rożnych technikach.

 Drugi blog, to moje prywatnie życie, moje przemieszczanie się z miejsca na miejsce. Tutaj tez staram się trzymać tematu.

Na tym blogu  chce pokazać wszystko, co dotyczy zdrowego życia w moim odczuciu.  Mojego zdrowego życia. Przybliżyć produkty znajdujące się u Alojka
Oczywiście, co dla mnie dobre, nie musi być dobre dla kazdego, dlatego zaznaczam, to moj blog i moj sposób na zdrowe życie, jeśli ma ktoś ochotę spróbować, proszę bardzo.

 U Alojka to sklepik, który prowadziłam przed kilku laty. Sprzedawałam w nim moje wyroby i materiały hobbystyczne. Z rożnych powodów musiałam z tego zrezygnować. Sklep jednak był, włożyłam w niego sporo pracy i szkoda bylo tak po prostu skasować. Sklepik ten dołączył moj znajomy do kilku swoich, które prowadzi. Ja jednak mentalnie wspieram ten sklepik, korzystam z produktów i postanowiłam poprowadzić blog o zdrowym życiu.
Zaprezentuje nie tylko produkty ze sklepu, pokażę co robię, żeby utrzymać się w dobrej kondycji.





Zapraszam serdecznie. 


1 komentarz: